Nieuwe communicatiestrategie
Van Aalsburg
Samen met strategisch marketing bureau 'Proud Pepper' realiseerden wij een geheel nieuwe communicatiestrategie voor 'Van Aalsburg', een modern familiebedrijf met hoogwaardige wilgenhoutproducten.
Een nieuwe huisstijl als verfrissende 'omslag' voor communicatie-uitingen
Van Aalsburg had nog geen vaste huisstijl en wilde graag vasthouden aan het logo. Op basis van het logo maakten wij een aantal beeldelementen om te gebruiken binnen de nieuwe huisstijl.
Bij de dienstverlening van 'Van Aalsburg' werd een passend kleurenpalet gekozen en heldere typografie.
De eerste uitingen die wij hebben gemaakt zijn whitepapers voor legakkers, zinkstukken, vissenbossen en beschoeiingen.
Herkenbare iconen ter ondersteuning van tekst
Voor een duidelijke communicatie hebben wij ontwerpen gemaakt voor iconen. Deze iconen zijn nauwkeurig ontworpen binnen een herkenbare stijl. Lijndikte, soort vorm en kleur spelen hier o.a. een belangrijke rol in.
Infographic, een mooie combinatie van tekst en beeld
Door middel van infographics laten wij het proces zien van het maken van zinkstukken, legakkers, vissenbossen en beschoeiingen. Voor de uitstraling van de infographic en alle elementen hebben wij gekozen voor een losse tekenstijl passend bij het ambacht van 'Van Aalsburg'.
Gebruikte disciplines:
- Strategie
- Concept
- Vormgeving
- Illustratie
Vrijblijvend in gesprek met Reclameloods?
Jazeker, dat kan op onze Rotterdamse locatie met een kopje koffie, espresso, thee, water of één van onze heerlijke (afwisselende) limo's zoals een Ginger Beer, Pink Grapefruit Soda, Lime of iets anders.
Bel 010-4114050 stuur ons een bericht