Dokters van Nu, totaalconcept
Voor huisartsenpraktijk Dokters van Nu in Barendrecht, bedachten wij het concept voor de corporate identity passend bij de filosofie van de praktijk.
Deze bestaat uit de 5 pijlers beweging, voeding, slaap, zingeving en mindset. De pijlers zijn als losse, abstracte elementen weergegeven die tezamen het beeldmerk vormen van de praktijk, overlopend in het woordmerk.
In het woordmerk heeft iedere letter een eigen volle kleur gekregen, van groen naar blauw. Deze vloeiende opeenvolging van kleuren staat voor de benadering van de praktijk naar hun cliënten; werken aan positieve gezondheid. De elementen van het ontworpen logo worden op een speelse manier gebruikt in alle communicatie-uitingen.
Nadat het concept was gemaakt zijn ook alle communicatiedragers gemaakt voor Dokters van Nu. Onder andere grafisch ontwerp en bouw van de website, directe huisstijl (briefpapier, envelop, afsprakenkaart) en informatiefolder kwamen aan bod en een aantal elementen voor het interieur.