Bouwbedrijf Bakker Arkel brochure ontwerp
Voor Bouwbedrijf Bakker Arkel hebben wij samen met onze marketeer Joeri Brugman het totaalconcept gerealiseerd voor een brochure over grenzeloos (groot) onderhoud.
In deze brochure is de rode draad empatisch bouwen waarbij de bewoner centraal staat.
Door middel van deze brochure worden zowel bewoners als woningcorporaties geïnformeerd over het onderhouden, transformeren, adviseren en herontwikkelen van vastgoed.
Reclameloods maakte een uitgebreid structuurplan en vervolgens het ontwerp voor de brochure. Op diverse bouwlocaties hebben wij vakmensen van Bakker Arkel en bewoners op de foto gezet.
Voor ieder onderwerp binnen de brochure maakten wij iconen in geheel eigen stijl passend bij de huisstijl van Bouwbedrijf Bakker Arkel. Voor projectuitvoering, energie & duurzaamheid en oriënteren in de wijk zijn er infographics gemaakt die deze onderwerpen duidelijk weergeven.
Gebruikte expertise door Reclameloods
- concept
- strategie
- ontwerp
- fotografie
- illustratie
Bekijk deze brochure op ISSUU