Marketingcommunicatie voor Louers komt goed uit de verf

Marktleider

Louers is marktleider in verf en decoratieve producten voor de professional in Nederland. Voor dit ambitieuze Schiedamse bedrijf ontwikkelden we een nieuwe marketingcommunicatiestrategie die in 2021 wordt uitgerold. De service aan de klanten gaat nog een niveau hoger, met maandelijks workshops en presentaties van nieuwe producten. Bovendien hebben we de strategie vertaald naar een creatief concept met de restyling van het logo, en een divers kleurenpallet dat zichtbaar wordt in alle communicatie-uitingen. Momenteel wordt er hard gewerkt aan de nieuwe website, met een overzicht van het enorme assortiment verf- en decoratieproducten. Waaronder een zeer luxe behanglijn en een ruime collectie non-paint artikelen. De nieuwe website zullen we medio februari 2021 lanceren.

Marketingstrategie Louers

Dit jaar al is Louers voor de vaste klanten gestart met wekelijkse ontbijt- en lunchsessies met heerlijke gerechten van Louers’ eigen chef-kok. Een mooie combinatie van gastvrijheid en klantbeleving. Momenteel kunnen de sessies natuurlijk helaas niet doorgaan, maar dat wordt in 2021 zeker weer opgepakt.

Over Louers

Louers is al actief sinds 1953 waardoor er heel veel kennis aanwezig is over verf- en applicatietechnieken. Door het brede merkonafhankelijke assortiment is Louers een one-stop-shop voor de professional. De verftechnische specialisten geven advies over projecten en begeleiden deze van A tot Z. Louers geeft een nieuwe impuls aan verf en daarmee aan kleur, structuur en beleving van lifestyle. 

Marketingstrategie Louers

Vrijblijvend in gesprek met Reclameloods?

Jazeker, dat kan op onze Rotterdamse locatie met een kop koffie of thee of gewoon een glas water. Uiteraard kan het ook via een videoverbinding als dat uw voorkeur heeft!


Bel 010-4114050      stuur ons een bericht